Blended Learning
Academic Journals is een ervaren marktspeler als het gaat om Blended Learning. Blended learning is de ultieme ontgrenzing tussen face to face nascholing en de digitale leeromgeving.
Academic Journals realiseert de convergentie van een nascholing, e-learning, een digitale kennistoet of enkele poll’s tijdens de nascholing. De feedback op deze poll’s geven de sprekers de gelegenheid de nascholing nóg meer diepte te geven. Na afloop van de nascholing krijgen de deelnemers toegang tot een relevante e-learing. Wat kan deze blend betekenen voor de verdieping van uw nascholing?
Academic Journals organiseert nascholingen voor diëtisten en verpleegkundigen. Academic Journals is gespecialiseerd in projectmanagement & programmaontwikkeling van deze nascholingen.
Academic Journals staat garant voor gedegen inhoud en uitvoering inzake concept & progamma-ontwikkeling, alsmede advies bij de selectie van de juiste dagvoorzitters en toonaangevende sprekers.
Overige onderdelen van de congresorganisatie (uitnodigingen, marketing & mailing, logistieke organisatie, registratie deelnemers, onsite management, hostesses, etc) worden uitgevoerd door FTDP (FTDP is een onderdeel van Academic Journals).
Wordt beschouwd als de grondlegger en de ‘vader’ van de westerse geneeskunde omdat hij als eerste natuurlijke in plaats van bovennatuurlijke oorzaken voor ziekten zag.
In 1982 werd Academic Journals opgericht met het doel om buitenlandse (medische) wetenschappelijke onderzoeken beschikbaar te maken voor Nederland.
In 2004 begint Academic Journals als een van de eerste uitgevers grootschalig e-learnings te publiceren in Nederland. Deze nascholingen werden als snel goed gevonden door de doelgroep.
Academic Journals wordt onderdeel van Fifty-Two Degrees Publishers B.V. Dankzij deze samenwerking wordt het mogelijk om grote internationale (media)producties te ontwikkelen.